2013-06-19

Kunrad44 AntiChristos do Salon24.pl Przesłanie otwarte. 2013-06

Jestem tym przepowiadanym od wieków
zbawicielem Czterdzieści i Cztery.

Jestem tym przepowiadanym od wieków
Synem Człowieka,
AntiChristos44 Czterdzieści i Cztery.

AntiChristos44 Czterdzieści i Cztery
"To obrońca!"
"To namiestnik wolności na ziemi widomy!
On to na sławie zbuduje ogromy
Swego kościoła!
Nad ludy i nad króle podniesiony!"



Do pracowników i właścicieli i władz Salon24.pl!
Do wszystkich światłych ludzi dobrej woli!


Od wielu miesięcy wszystkie moje teksty na Salon24.pl są ukrywane, represjonowane.
Zarówno mój blog http://kunrad44.salon24.pl jak i wszelkie moje komentarze do innych tekstów.

Jednak nadeszły ważne dla nas czasy w których moja działalność i moje teksty są bardzo potrzebne i mają najwyższą dziejową wagę i powagę.

Dlatego proszę władze portalu Salon24.pl o odblokowanie mojego konta, traktowanie mnie z należytą powagą i umożliwienie mi wzięcia udziału w naszej narodowej dziejowej debacie m.in. związanej z emisją serialu "Nasze matki, nasi ojcowie", "Unsere Mütter, unsere Väter".

Moja dziejowa wielka i święta misja ma między innymi związek z tymi właśnie naszymi waśniami narodowymi i wielością nieporozumienia i niezrozumienia, które prowadzi nasze bliskie i bratnie narody do konfliktów, nienawiści, wojen, zniszczenia.

Dając mi szansę na prezentowanie moich wielce kontrowersyjnych i wielce nowatorskich poglądów dziejowych, Salon24.pl ma szansę przyczynić się do wielkiego dobrego dziejowego dzieła pojednania międzynarodowego i do dobra i pomyślności naszych przyszłych pokoleń.



Wiem, że decyzja o dopuszczeniu mnie AntiChristos44a do tak ważnej i trudnej politycznie debaty, będzie dla was trudna, niezręczna i ryzykowna, ale ciąży na nas wszystkich odpowiedzialność za losy nasze, naszych bliskich i naszych przyszłych pokoleń.

Czytając wiele wypowiedzi na Salon24.pl widoczna jest nakręcająca się histeryczna spirala nieporozumienia i nienawiści narodowej.
Podejmijmy się prób zatrzymania i odwrócenia tych postępujących szkodliwych procesów!

Proszę o umożliwienie mi debatowania w Salon24.pl i o waszą ochronę!

W imię Boga,

+Kunrad Vandal Czterdzieści i Cztery,
AntiChristos44

No comments:

Post a Comment